diplomska naloga
Andreja Rener (Avtor), Franci Steinman (Mentor), Dušan Žagar (Član komisije za zagovor), Mario Krzyk (Komentor)

Povzetek

V diplomski nalogi so v prvem delu zbrane informacije, pravilniki, predpisi in navodila, ki so potrebni za dimenzioniranje meteorne kanalizacije. V nadaljevanju se podrobneje usmerim na Luko Koper, na obstoječe stanje meteorne kanalizacije, ga analiziram in podam možno rešitev za izboljšanje funkcionalnosti in varnosti odvodnikov, v katere se iztekajo zbrane padavinske vode. Meteorno odvodnjo sem ločila na čisto meteorno kanalizacijo, ki vodo s streh odvaja neposredno v odvodnik in na odpadno meteorno kanalizacijo, ki pokriva večja povozna območja in manipulativne površine. Potencialno onesnažena voda je speljana preko razbremenilnikov v usedalnik z lovilcem olj, ki omogoča tudi zadrževanje onesnažene tekočine v primeru ekstremnega dogodka, kot je nesreča vlačilca s cisterno. Določena so prispevna območja in potek cevovodov. Glede na teren in lokacijo cevi so določene kote iztokov podsistemov. Pri odpadni meteorni vodi so izrisani vzdolžni profili najdaljših vej. Dimenzionirani so zadrževalni bazeni, ki imajo tudi funkcijo lovilcev olj. V zaključku so podane ugotovitve oz. predlagani ukrepi za izboljšanje zaščite odvodnikov in Luke Koper.

Ključne besede

gradbeništvo;diplomska naloga;UNI;VKI;odvodnjavanje;meteorna kanalizacija;zadrževalni bazen;lovilec maščob;Luka Koper;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [A. Rener]
UDK: 628.2(497.4Koper)(043.2)
COBISS: 7708513 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1918
Št. prenosov: 717
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Precipitation drainage system of Port of Koper assesment
Sekundarni povzetek: The first part of the thesis contains information, policies, regulations and instructions, needed for the dimensioning of precipitation drainage. Following that I focus specifically on Port of Koper, the current state of its drainage systems, the analysis of it and I suggest a possible solution to improve the functionality and safety of the drains into which the gathered rainwater flows. I divided the precipitation drainage into clean drainage systems, which channel the water from roofs directly into the sea or channel, and waste drainage systems, which cover larger paved surfaces and handling areas. Potentially polluted water is routed through overflow structures into retention basins equipped with oil separators, which also allow for the retention of polluted liquids in the case of an extreme occurrence, like an accident involving an oil truck. The catchment areas and the course of the pipelines are defined. The heights of the outflows of the subsystems are defined according to the terrain and location of the pipes. In the case of precipitation drainage the longitudinal profiles of the longest branches are plotted. Retention basins which also function as oil catchers are dimensioned. In the conclusion I give my findings or rather suggest measures to improve the safety of drains in Port of Koper.
Sekundarne ključne besede: graduation thesis;civil engineering;drainage system;precipitation drainage;retention basin;oil separator;Port of Koper;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: XII, 81 str., 29 pril.
ID: 9220784