diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Eva Prošek (Avtor), Danijela Frangež (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem delu so predstavljene definicije spolne zlorabe otrok, oblike ter faze v katerih zloraba poteka. Prav tako so v prvem delu opisani znaki spolnih zlorab, značilnosti žrtev ter ukrepanje s strani šole. V drugem delu so predstavljeni rezultati ankete, s katero smo želeli ugotoviti, ali zaposleni poznajo mehanizme, ki jih ima šola za odkrivanje in prijavo spolnih zlorab otrok, ter koliko so ozaveščeni o tej problematiki. Anketo smo izvedli na izbrani osnovni šoli. Izpolnjevali so jo uslužbenci šole, tako pedagoški kot nepedagoški delavci. Rezultati raziskave so pokazali, da je velika večina anketiranih mnenja, da je prepoznavanje znakov zlorab otrok pri njihovem delu zelo pomembno. Prav tako jih veliko meni, da bi znake, ki jih kaže zlorabljen otrok, do neke mere znali prepoznati. Rezultati so pokazali, da so uslužbenci pozitivno naravnani k preventivi zlorab otrok, vendar imajo na tem področju pomanjkljivo znanje. Razlog za to se, glede na rezultate ankete, skriva v pomanjkanju ozaveščenosti o protokolih za prepoznavanje in preprečevanje zlorab otrok na osnovnih šolah. Kot največji dejavnik za neprijavo suma zlorabe otroka so izpostavili strah, da bi napačno prepoznali simptome spolne zlorabe.

Ključne besede

spolne zlorabe;otroci;odkrivanje;ukrepi;dolžnosti;preprečevanje;osnovne šole;izobraževanje;preventivni programi;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FVV - Fakulteta za varnostne vede
Založnik: E. Prošek]
UDK: 364.633(043.2)
COBISS: 3239914 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1525
Št. prenosov: 118
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE ROLE OF PRIMARY SCHOOL IN DETECTING CHILD SEXUAL ABUSE
Sekundarni povzetek: This thesis is divided into two parts. The first section presents definitions of child abuse, forms and stages in which abuse takes place. In addition, it describes the signs of sexual abuse, the characteristics of victims and the actions taken by schools against child abuse. The second part presents the survey results, which will help determine the mechanisms schools use for the detection and reporting of child sexual abuse and how many of them are aware of this issue. The survey was conducted on a selected primary school in Ljubljana. It was filled in by pedagogical and non-pedagogical workers at the school. The results showed that a vast majority of the respondents believe that identification of signs of child abuse in their line of work is very important. Moreover, many of them feel that they would be able to recognize the signs of child abuse to some extent. The results also showed that the employees have a positive attitude towards child abuse prevention, but they lack sufficient knowledge. The survey results suggest that the main reason for this lies in the unawareness of the protocols necessary for the identification and prevention of child abuse in primary schools. Note that the respondents cited their fear of identifying child abuse symptoms incorrectly as the biggest factor for not reporting the abuse.
Sekundarne ključne besede: violence;sexual abuse;children;school;identification;detection;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za varnostne vede, Ljubljana
Strani: 40 str.
ID: 9225161
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Varstvoslovje
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informacijska varnost