diplomsko delo
Hana Ozebek (Avtor), Jana Žnidaršič (Mentor)

Povzetek

Vpliv poslovnega bontona na prodajo končnemu uporabniku

Ključne besede

komunikologija;komuniciranje;poslovno komuniciranje;neverbalno komuniciranje;čustvena inteligentnost;poslovni običaj;prodaja;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [H Ozebek]
UDK: 339.13
COBISS: 23367398 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 864
Št. prenosov: 222
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of business etiquette to sell to the end user
Sekundarne ključne besede: communicology;communications;business communication;non-verbal communication;emotional intelligence;usage of trade;sales;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 47 str., 14. str. pril.
ID: 9252524