zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Sanja Toprek (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Prepoznavnost gverilskih oglaševalskih kampanj med porabniki v Sloveniji

Ključne besede

Slovenija;trženje;oglaševanje;inovativnost;potrošnik;primeri;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Toprek]
UDK: 339.138
COBISS: 23234790 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 690
Št. prenosov: 113
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Recognition of guerilla marketing campaigns among consumers in Slovenia
Sekundarne ključne besede: Slovenia;marketing;advertising;innovativeness;consumer;cases;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 32, 26 str.
ID: 9252577