sončev sistem
Povzetek
Magistrsko delo z naslovom "Astronomski naravoslovni dan v četrtem razredu osnovne šole - Sončev sistem" zaokrožajo tri med seboj povezane celote: teoretični, empirični in praktični del. Teoretični del obsega astronomski (predstavljena je astronomija, njena kratka zgodovina in Sončev sistem) in didaktični sklop (pojasnjeno je naravoslovje in predstavljen učni predmet naravoslovje in tehnika, oboje s stališča astronomije). V empiričnem delu so predstavljeni rezultati pred- in potesta, s katerima je bilo merjeno znanje četrtošolcev o Sončevem sistemu pred in po izvedbi naravoslovnega dne z enako vsebino. Ugotovljeno je, da udeležba učencev na astronomskem naravoslovnem dnevu vpliva na višje znanje učencev o Sončevem sistemu, da si učenci abstraktne pojme v astronomiji ustrezno predstavljajo ob uporabi konkretnih ponazoril (modelov) ter da izkustveno učenje pozitivno vpliva na znanje učencev, od učitelja pa zahteva temeljito teoretično pripravo, specifična didaktična znanja in več vloženega časa v pripravo aktivnosti.
Ključne besede
magistrska dela;naravoslovje;naravoslovni dnevi;četrti razred;Sončev sistem;predtesti;potesti;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Paulič] |
UDK: |
37.091.3:52(043.2) |
COBISS: |
23010056
|
Št. ogledov: |
838 |
Št. prenosov: |
213 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Astronomy Field Day in the Fourth Grade of Elementary School – The Solar System |
Sekundarni povzetek: |
The thesis, titled "Astronomy Field Day in the Fourth Grade of Elementary School - The Solar System", is comprised of a theoretical, empirical and practical part. The theoretical part is further divided into two subchapters. The first subchapter presents astronomy and its history as well as the Solar system. The second subchapter provides an overview of Natural Sciences and the school subject Science and Technics from the point of view of astronomy. The empirical part contains the results of the pre- and post-tests, which measured the fourth graders' knowledge of the Solar system before and after the field day, respectively. It was established that participation in the field day positively affected students' knowledge of the Solar system and that students more easily visualize abstract astronomical concepts using concrete representations (models). Experiential learning thus positively affects the students' knowledge acquisition. However, it does demand a lot of time, theoretical preparation and specific didactic competences from the teacher in order to properly prepare this type of activity. |
Sekundarne ključne besede: |
master theses;natural sciences;field days;fourth grade;Solar system;pre-tests;post-tests; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
128 f. |
ID: |
9576747 |