diplomsko delo
Dalibor Jugović (Avtor), Tanja Kamin (Mentor), Samo Kropivnik (Komentor)

Povzetek

Socialno-marketinški pristop k reševanju družbenih problemov na primeru krvodajalstva

Ključne besede

Socialni marketing;Krvodajalci;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [D. Jugović]
UDK: 339.138:614.885(043.2)
COBISS: 34697309 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 802
Št. prenosov: 112
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Social marketing;Blood donors;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 69 f.
ID: 9580718