primer blagovne znamke Ford v Sloveniji
Polona Čepon (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Analiza nakupnega odločanja porabnikov pri nakupu novega avtomobila

Ključne besede

avtomobili;nakup;odločanje;vedenje potrošnikov;blagovne znamke;trženje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [P. Čepon]
UDK: 339.138
COBISS: 23414502 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 658
Št. prenosov: 162
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of consumer decision-making while purchasing a new car: a study of the Ford brand in Slovenia
Sekundarne ključne besede: cars;purchasing;decision making;consumer behaviour;brands;marketing;raziskave;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 96, 62 str.
ID: 9602883