magistrsko delo

Povzetek

Uvedba koncepta skrbi za stranke z uporabo Microsoft Dynamics CRM v podjetja za dobavo električne energije in zemeljskega plina

Ključne besede

Slovenija;energetika;električna energija;plin;trženje;odnosi sstrankami;informatika;informacijski sistemi;aplikacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Kržič]
UDK: 659.2
COBISS: 23571942 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 598
Št. prenosov: 107
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Implementing the customer care concept using the CRM Microsoft Dynamics in electricity and gas supplier companies
Sekundarne ključne besede: Slovenia;energetics;electricity;gas;marketing;customer relationship;informatics;information systems;application;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 83 str.
ID: 9603027