magistrsko delo

Povzetek

Analiza izboljšav poslovanja oglaševalskega podjetja zaradi uvedbe koncepta managementa odnosov z odjemalci

Ključne besede

trženje;oglaševanje;odnosi s strankami;informatika;informacijski sistemi;management;spremembe;izboljšave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Savič]
UDK: 659.2
COBISS: 23584998 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 607
Št. prenosov: 98
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂanalysis of business operations improvements of the advertising company due to the introduction of customer relationship management concept
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;customer relationship;informatics;information systems;management;changes;improvements;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 79 str.
ID: 9607918