magistrsko delo
Eva Likar (Avtor), Maja Konečnik Ruzzier (Mentor)

Povzetek

Vpliv Facebooka in uporabniško ustvarjenih vsebin na trženje turističnih destinacij

Ključne besede

turizem;turistična geografija;trženje;socialne mreže;poslovno komuniciranje;turistični proizvod;cena;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Likar]
UDK: 339.138
COBISS: 23637734 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 530
Št. prenosov: 109
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of Facebook and user generated content on tourism destination marketing
Sekundarne ključne besede: tourism;tourist geography;marketing;social network;business communication;tourist product;cena;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 63 str.
ID: 9603045