doktorska disertacija
Gašper Pavli (Avtor), Marko Lah (Mentor), Gregor Jurak (Komentor)

Povzetek

Marketinški koncept v športnem sponzorstvu

Ključne besede

marketing;sponzorstvo;šport;športni marketing;športno sponzorstvo;marketinški koncept;odnosi;zadovoljstvo;aktivacija sponzorstva;imetnik športne lastnine;dojemanje sponzorstva;vzajemnost v sponzorskem razmerju;model sponzorstva;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [G. Pavli]
UDK: 796:339.138
COBISS: 5084593 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1439
Št. prenosov: 546
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: sport sponsorship;marketing concept;marketing relationship;sponsorship satistaction;sponsorship activation;sport property;sponsorship reciprocity;sponsorship model;
Vrsta dela (COBISS): Doktorsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 260 str.
ID: 9607444
Priporočena dela:
, doktorska disertacija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov