magistrsko delo
Sabina Pešec (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Vpliv vsebinskega trženja na medorganizacijskem trgu na organizacijsko nakupovanje

Ključne besede

medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;trženje;blagovne znamke;nakup;odločanje;case study;elektrotehnika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Pešec]
UDK: 339.138
COBISS: 23457510 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 604
Št. prenosov: 310
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂeffect of content marketing on business-to-business market organizational buying
Sekundarne ključne besede: interorganizational systems;intercompany marketing;marketing;brands;purchasing;decision making;case study;electrotechnics;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 97, 74 str.
ID: 9607856