Mihaela Brumen (Avtor), Branka Čagran (Avtor), Shelagh Rixon (Avtor)

Povzetek

Assessment should regularly and systematically be integrated into the process of learning and teaching. That is, it should reflect the kinds of activity that regularly occur in class and with which pupils are famillar. It should have a strong diagnostic function that will provide useful information to teachers and learners in enabling them to take stock of where they are and if necessary to adapt their particular strategies. The research reported in this article focuses on an investigation of Slovenian foreign language teachers' experiences and attitudes toward the assessment of primary learners of a foreign language. By means of a survey questionnaire we present the characteristics of teachers' assessment in practice, and teachers' attitudes toward assessment at the primary level. The survey shows that all teachers assess their young learners of foreign languages, more often numerically than with comments. They also believe that they are responsible for assessment, just as they believe that teachers and young learners alike have the right to these the results.

Ključne besede

education;assessment;primary education;foreign language teaching;early learning;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.26:81'243:373.32(497.4)
COBISS: 14671112 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1581-8918
Št. ogledov: 1310
Št. prenosov: 395
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Izvajanje preverjanja in ocenjevanja znanja mlajših učencev pri pouku tujega jezika v slovenski osnovni šoli
Sekundarni povzetek: Preverjanje in ocenjevanje naj bi bila redno in sistematično vključena v proces učenja in poučevanja. Izražala naj bi dejavnosti v razredu, učenci bi morali biti z njimi seznanjeni. Preverjanje in ocenjevanje naj imata diagnostično funkcijo, ki zagotavlja uporabne informacije tako učitelju kot učencu, prav tako pa ju opozarja na uspešnost izbranega načina dela in če je potrebno tudi prilagajanje na določene učne strategije. Članek predstavlja empirično raziskavo o značilnostih in stališčih do preverjanja in ocenjevanja in sicer slovenskih učiteljev razrednega pouka in tujega jezika, ki poučujejo tuji jezik na razredni stopnji osnovne šole. S pomočjo prevzetega anketnega vprašalnika smo pridobili podatke o značilnostih preverjanja in ocenjevanja učencev tujega jezika na razredni stopnji osnovne šole, ki jih učitelji izvajajo v praksi ter stališča učiteljev do preverjanja in ocenjevanja. Raziskava kaže, da vsi učitelji preverjajo in ocenjujejo učence tujega jezika na razredni stopnji, številčno bolj pogosto kot opisno. Učitelji menijo, da sosami odgovorni za preverjanje in ocenjevanje, prav tako so mnenja, da imajo tako učenci kot njihovi starši pravico videti rezultate.
Sekundarne ključne besede: vzgoja in izobraževanje;preverjanje znanja;pouk tujega jezika;začetni pouk;osnovna šola;razredni pouk;ocenjevanje znanja;stališča učiteljev;ne zaključna dela;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Jeziki;Ocenjevanje (izobraževanje);
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 167-184
Letnik: ǂVol. ǂ2
Zvezek: ǂ[no.] ǂ1/2
Čas izdaje: 2005
DOI: 10.4312/elope.2.1-2.167-184
ID: 9609471