diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu smo predstavili podjetje Hotel Sava Rogaška d.o.o. in njegovo
načrtovanje marketinške strategije za novi Hotel Royal Rogaška*****.
Z izgradnjo hotela v kategoriji pet zvezdic bo podjetje razširilo svojo ponudbo ter že tako zahtevnim slatinskim gostom na enem mestu ponudila:
— nadstandardno namestitveno ponudbo,
— kopališke storitve v blagodejni termalni vodi,
— zdravstvene storitve na osnovi edinstvene zdravilne mineralne vode Donat Mg,
— širok spekter lepotilno-sprostilnih storitev,
— vrhunsko kongresno ponudbo,
— bogato animacijo (športno-rekreacijska ponudba in kulturno-zabavne ponudba),
— vse skupaj v kombinaciji z vrhunsko kulinarično ponudbo
— in tako dvignila ponudbo tako kraja kot celotne regije.
V podjetju se zavedajo, da zaradi stresnega življenja in hitrega tempa dajemo ljudje vse večji pomen zdravju in da se s tem posledično povečuje število konkurenčnih ponudnikov, ki ponujajo vse boljše in raznovrstnejše storitve, zato v podjetju nenehno spremljamo trende zdraviliškega turizma ter poskušamo s spremljanjem, poznavanjem in nenazadnje s sledenjem trendom zadovoljiti željam še tako zahtevnega gosta.
Da v podjetju Hotel Sava Rogaška d.o.o. resnično sledimo trendom, se nenehno razvijamo in dopolnjujemo turistično ponudbo ter nadgrajujemo tako kvalitativno kot kvantitativno svoje namestitvene kapacitete znajo ceniti tudi gostje, pričajo podatki, da se k nam iz leta v leto poleg domačih gostov vrača vse več tujih gostov.
Ključne besede
turizem;zdraviliški turizem;zdravilišča;storitve;hotelirstvo;strategija trženja;strateško planiranje;ciljni trgi;marketinški splet;marketing;načrtovanje;planiranje poslovanja;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2009 |
Izvor: |
Rogaška Slatina |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[M. Jugovar] |
UDK: |
339.13:640.4 |
COBISS: |
9977884
|
Št. ogledov: |
3647 |
Št. prenosov: |
847 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Marketing strategy planning for new hotel Royal Rogaška |
Sekundarni povzetek: |
In the diploma we have presented the Hotel Sava Rogaška d.o.o. company and its plan of marketing strategy for the new hotel Royal Rogaška.
With a new five star hotel the company will expand its offer and will offer its already demanding guests the following all in one place:
• Aboveboard accommodation offer,
• Spa services in pleasant thermal water,
• Medical services based on the unique healing mineral water Donat Mg,
• A wide spectre of beauty-relaxation services,
• A top-level congress offer,
• Rich animation (sport-recreational offer and cultural-entertainment offer),
• All together in combination with a top-level culinary offer
• And will in this way raise the offer of the town as well as the whole region.
The company is aware that because of a stressful lifestyle and fast tempo people give more and more meaning to our health and the consequence is the enlarged number of competitive tenderers, who offer more and more diverse and better services. For this reason our company is constantly following spa tourism trends and is trying to satisfy the most demanding guests by accompanying, familiarity with and, nevertheless, following the trends.
The fact that the company Hotel Sava Rogaška d.o.o. truly follows the trends, is constantly developing and amending the touristic offer and the fact that we upgrade our facility capacities, as far as quality and quantity are concerned, is also appreciated by the guests, which is shown by the fact that more and more foreign guests, apart from the local, return every year.
|
Sekundarne ključne besede: |
touristic services;spa tourism;Rogaška Slatina;Hotel Sava Rogaška d.o.o.;strategic marketing;targeted market;marketing strategy;marketing web; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
54 str. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;home economics;domestic science;housekeeping;gospodinjstvo;stanovanje;types of household;vrste gospodinjstev;gostinstvo;hotelirstvo; |
ID: |
987005 |