diplomsko delo univerzitetnega študija

Povzetek

Diplomska naloga obravnava trženje ekoloških krušnih izdelkov v okviru podjetja Krejan-Levec d.o.o. V uvodu so predstavljene glavne značilnosti ekološke pridelave in predelave, problemsko stanje, metodologija in hipoteze, ki so osnova za tržno raziskavo. Teoretični del naloge vsebuje ključna področja marketinga, kjer se povezujejo teoretična izhodišča in praktični primeri. Poseben poudarek je na segmentiranju in pozicioniranji ter marketinškemu spletu. Praktični del vsebuje tržno raziskavo, s katero smo pridobili nekaj pomembnih povratnih informacij za nadaljnje delo in razvoj, odgovore na zastavljene hipoteze ter korelacijo. V zaključku smo nekaj besed namenili strategiji marketinga, poslovni odličnosti in zadovoljstvu kupcev.

Ključne besede

marketing;ekološki krušni izdelki;marketinški splet;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Kranj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [D. Marjanović]
UDK: 339.138
COBISS: 6535187 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1734
Št. prenosov: 303
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MARKETING OF ORGANIC BREAD PRODUCTS
Sekundarni povzetek: The diploma work treats marketing of organic bread products in the company Krejan-Levec d.o.o. The introductory part deals with the main features of organic production, problem situation, methodology and hypothesis, which are the starting point for market research. The theoretical part of the work contains the key areas of marketing, theory and practical examples. Special emphasis is placed on segmentation, positioning and marketing mix. The practical part contains market research, we obtained some important feedback information for further work and development, answers to hypothesis and calculation of correlation. In conclusion we have dedicated a few words to marketing strategy, business excellence and customer satisfaction.
Sekundarne ključne besede: marketing;organic bread products;marketing mix;customers;strategy of marketing;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Maribor, Fak. za organizacijske vede
Strani: 60 f., [2] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 987199
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, primer tržne znamke Tuš