diplomsko delo
Luka Jordan (Avtor), Duško Uršič (Mentor)

Povzetek

Organizacijski cilji pridobivanja komitentov se vedno bolj spreminjano zaradi aktivnega boja za njihovo pridobitev in ohranitev, saj so bančne storitve med bankami podobne ali enake. Organizacijski cilji pridobivanja komitentov so procesi, katerih rezultat je proizvodnja pravih storitev in uspešna prodaja. Trženje storitev je s porastom storitvenih podjetji postalo zanimivo področje preučevanja, ki se bistveno razlikuje od trženja izdelkov, čeprav so izhodišča podobna. Danes živimo v času v katerem podjetja namenjajo veliko časa problemom zadovoljevanja svojih komitentov predvsem na kakšen način storitev narediti zanimivo za komitente in jo s pomočjo zaposlenih uspešno prodati.

Ključne besede

banke;storitve;uporabniki;trženje;odjemalec;management;organizacija poslovanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Celje
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [L. Jordan]
UDK: 005.7:336.71
COBISS: 10277148 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1646
Št. prenosov: 113
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Organizational objectives acquisation of new users of bank services in Probanka d.d.
Sekundarni povzetek: Organizational objectives for acquiring customers are increasingly changing because of their fight for acquisition and retention of customers. Bank services betwen banks are similar or identical. Organizational objectives for obtaining clients are processes that resulted the production of the right services and succesful sale. Marketing services have become na interestin area of study because of the increased business services, wich are different from real products, although the platforms are similar. We live in times where copmanies devote much time sarisfying their customers especiali how to make the service attractive for customers that they woulb buy it.
Sekundarne ključne besede: customer;bank;bank services;management;employees;acquisition;conservation;Probanka;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 52 str.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;organizational management (om);organizacijski menedžment (om);organizacija poslovanja;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;finance;finance;money;monetary system;banking;stock exchanges;denar;monetarni sistem;bančništvo;borzništvo;
ID: 988418