ǂthe ǂcase of Večer d.d.
Neža Čelik (Avtor), Borut Milfelner (Mentor)

Povzetek

Diplomski seminar obravnava spletno marketinško komuniciranje in je razdeljen na dva dela. V teoretičnem delu so predstavljena različna teoretična izhodišča marketinškega komuniciranja in njegova orodja, med katerimi sta posebej izpostavljena oglaševanje in pospeševanje prodaje. Podrobneje je opisano tudi marketinško komuniciranje na spletu. V teoretičnem delu smo ugotovili, da marketinško komuniciranje na spletu, tako kot tudi klasično marketinško komuniciranje, temelji na pritegnitvi odjemalčeve pozornosti, še močneje je pa usmerjeno v vzpostavljanje sodelovanja med oglaševanjem in odjemalcem.. Pri klasičnem oglaševanju oglaševalec vsiljuje določene informacije, pri spletnem oglaševanju jih pa odjemalec poišče sam, kar je temeljna razlika med spletnim in klasičnim oglaševanjem. Ugotovili smo tudi, da internet omogoča pomemben razvoj tudi na področju pospeševanja prodaje, saj lahko podjetje z razvojem ustreznih podpornih orodij svojim odjemalcem bistveno olajša pot do pomembnih informacij. Spletno marketinško komuniciranje postaja torej neizbežno sredstvo za doseganje določenih ciljnih skupin. V praktičnem delu diplomskega seminarja, kjer je predstavljeno podjetje Večer d.d. in njihovi načini spletnega marketinškega komuniciranja pa ugotovimo, da je spletno marketinško komuniciranje v porastu. Izkazuje se kot učinkovito, saj akcije dosegajo nadpovprečno dobre rezultate v primerjavi s klasičnim marketinškim komuniciranjem, stroški za izvedbo akcij pa so bistveno nižji. Podjetje Večer d.d. pa razvija tudi spletno trgovino, v kateri poleg svojih izdaj prodaja tudi knjige, e-knjige, dvd-je, gospodinjske aparate, medicinske pripomočke, itd., skupaj s poslovnimi partnerji pa jo namerava v naslednjem letu zaradi uspešnosti še razširiti. Podjetje Večer d.d. si prizadeva pridobiti čim več kontaktov svojih bralcev in obiskovalcev spletnih strani, saj ti predstavljajo uspešen in učinkovit kanal trženja.

Ključne besede

marketing;trženje;tržno komuniciranje;pospeševanje prodaje;oglaševanje;internet;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [N. Čelik]
UDK: 659.3
COBISS: 11295516 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1240
Št. prenosov: 144
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Online marketing communication
Sekundarni povzetek: Graduate seminar deals with online marketing communication. The seminar is divided in two parts. The theoretical part presents the different theoretical foundations of marketing communication and its activities, which are particularly vulnerable to advertising and sales promotion. The online marketing communication is also described in details. In the theoretical part, we found out, that marketing communication on the internet, as well as traditional marketing communication, is based on attracting users attention, but is more strongly focused on building cooperation between advertising and users. The biggest difference between online advertising and traditional advertising is that traditional advertising imposes certain information, but in online advertising the user finds them itself. Internet provides an important development in the area of sales promotion, as the company can support the development of appropriate tools for their users, so they have much easier way to find important information. Online marketing communication therefore becomes unavoidable tool for achieving certain target groups. In the practical part of the thesis, where the company Večer d.d. and their means of online marketing communication are presented, we find that the online marketing communication is on the rise. It is recorded as effectively, because the campaign achieved good results in above average, compared to traditional marketing communication. The cost of the operation were also significantly lower. Company Večer d.d. is developing online store, which also sells its publications, books, e-books, DVDs, household appliances, medical devices, etc..., and they plan to expend it with business partners within a year because of its success. Company Večer d.d. aims to get as many contacts of their readers and website visitors, because they represent an effective and efficient marketing channel.
Sekundarne ključne besede: marketing communication;internet;advertising;sales promotion;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 43 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;mass communication;informing;enlightening of the public at large;množično komuniciranje;obveščanje najširše javnosti;
ID: 997971
Priporočena dela:
, primer Itak
, primer kampanje Nešteto razlogov za življenje
, primer okvare v jedrski elektrarni Krško
, Bentham in Kant o načelih javnega komuniciranja