vloga porabnikove potrebe po edinstvenosti in vloga porabniških stereotipov
Abstract
Odnos med porabniki in blagovnimi znamkami je pomembno raziskovalno področje v trženju. Ugotovitev, da porabniki z blagovnimi znamkami tkemo odnose, podobne medčloveškim, je spremenila tok raziskovanja v trženju, ki se od takrat usmerja tudi v proučevanje odnosov med porabniki in blagovnimi znamkami. Na osnovi porabnikove potrebe po edinstvenosti in modela stereotipov iz socialne psihologije ugotavljamo, kako porabnikova potreba po edinstvenosti in njegovi stereotipi o tipičnih uporabnikih blagovne znamke vplivajo na njegovo identifikacijo z blagovno znamko. Ugotovitve raziskave, ki v središče postavlja porabnikove najljubše blagovne znamke, kažejo, da je za identifikacijo porabnika z blagovno znamko z vidika edinstvenosti pomembna drugačnost blagovne znamke, z vidika stereotipov pa kompetentnost tipičnih uporabnikov blagovne znamke. Na podlagi raziskave predstavljamo smernice za skrbnike blagovnih znamk, ki želijo s porabniki stkati močne vezi na podlagi identifikacije.
Keywords
trženje;potrošnik;blagovne znamke;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2020 |
Typology: |
1.01 - Original Scientific Article |
Organization: |
UL EF - Faculty of Economics |
UDC: |
339.138 |
COBISS: |
67765763
|
ISSN: |
1580-0466 |
Views: |
350 |
Downloads: |
32 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary title: |
Consumer brand identification |
Secondary keywords: |
marketing;consumer;brands; |
Type (COBISS): |
Article |
Pages: |
str. 93-109, 211 |
Volume: |
ǂVol. ǂ22 |
Issue: |
ǂiss. ǂ4, pos. št. |
Chronology: |
2020 |
ID: |
13103399 |