vloga porabnikove potrebe po edinstvenosti in vloga porabniških stereotipov
Živa Kolbl (Author), Selma Saračević (Author)

Abstract

Odnos med porabniki in blagovnimi znamkami je pomembno raziskovalno področje v trženju. Ugotovitev, da porabniki z blagovnimi znamkami tkemo odnose, podobne medčloveškim, je spremenila tok raziskovanja v trženju, ki se od takrat usmerja tudi v proučevanje odnosov med porabniki in blagovnimi znamkami. Na osnovi porabnikove potrebe po edinstvenosti in modela stereotipov iz socialne psihologije ugotavljamo, kako porabnikova potreba po edinstvenosti in njegovi stereotipi o tipičnih uporabnikih blagovne znamke vplivajo na njegovo identifikacijo z blagovno znamko. Ugotovitve raziskave, ki v središče postavlja porabnikove najljubše blagovne znamke, kažejo, da je za identifikacijo porabnika z blagovno znamko z vidika edinstvenosti pomembna drugačnost blagovne znamke, z vidika stereotipov pa kompetentnost tipičnih uporabnikov blagovne znamke. Na podlagi raziskave predstavljamo smernice za skrbnike blagovnih znamk, ki želijo s porabniki stkati močne vezi na podlagi identifikacije.

Keywords

trženje;potrošnik;blagovne znamke;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UL EF - Faculty of Economics
UDC: 339.138
COBISS: 67765763 Link will open in a new window
ISSN: 1580-0466
Views: 350
Downloads: 32
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Consumer brand identification
Secondary keywords: marketing;consumer;brands;
Type (COBISS): Article
Pages: str. 93-109, 211
Volume: ǂVol. ǂ22
Issue: ǂiss. ǂ4, pos. št.
Chronology: 2020
ID: 13103399
Recommended works:
, vloga porabnikove potrebe po edinstvenosti in vloga porabniških stereotipov
, ǂthe ǂcase of Mayamaya brand