Language: | English |
---|---|
Year of publishing: | 2022 |
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: | UL FRI - Faculty of Computer and Information Science |
Publisher: | [J. Prodanov] |
UDC: | 004.8(043.2) |
COBISS: | 121644803 |
Views: | 13 |
Downloads: | 7 |
Average score: | 0 (0 votes) |
Metadata: |
Secondary language: | Slovenian |
---|---|
Secondary title: | Pregled metod umetne inteligence v video igrah |
Secondary abstract: | V diplomski nalogi bodo predstavljeni različni načini uporabe umetne inteligence v računalniških igrah s poudarkom na orodju, ki uporablja globoko spodbujevano učenje. Poglobili se bomo v zajčjo luknjo, ki je umetna inteligenca iger in poskušali razumeti leta raziskav. Celotne zgodovine umetne inteligence iger ne bomo zajeli, vendar bo dovolj da ugotovimo kaj pomeni. |
Secondary keywords: | globoko spodbujevano učenje;pristopi;treniranje;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;Videoigre;Umetna inteligenca;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Type (COBISS): | Bachelor thesis/paper |
Study programme: | 1000470 |
Embargo end date (OpenAIRE): | 1970-01-01 |
Thesis comment: | Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko |
Pages: | 46 str. |
ID: | 16448521 |