Magisterarbeit
Miran Klobasa (Author), Saša Jazbec (Mentor), Janez Skela (Mentor)

Abstract

V globaliziranem svetu, kjer je komunikacija ključnega pomena, to magistrsko delo raziskuje uporabo fotografije kot didaktičnega sredstva pri poklicno usmerjenem učenju tujih jezikov, predvsem angleščine in nemščine. Fotografija služi kot most med teoretičnimi jezikovnimi pravili in čustvenimi izkušnjami dijakov, saj lahko ne le obogati, temveč tudi temeljito preoblikuje pouk. V teoretičnem delu so predstavljene zgodovinske metode poučevanja, koncept vizualne pismenosti in psihološki temelji učenja s fotografijami, v empiričnem delu pa raziskava s pedagoškimi pol-eksperimenti ter ovrednotenje hipotez in rezultatov.

Keywords

angleščina;fotografija;nemščina;poklicno usmerjeno učenje;vizualna pismenost;

Data

Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UM FF - Faculty of Arts
Publisher: [M. Klobasa]
UDC: 373.5:77(043.2)
COBISS: 241989891 Link will open in a new window
Views: 0
Downloads: 4
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Slovenian
Secondary title: Fotografija kot obetavno didaktično sredstvo pri poklicno usmerjenem učenju tujih jezikov (nemščine in angleščine)
Secondary abstract: This master's thesis investigates the use of photography as a didactic tool in vocationally oriented foreign language learning (German and English) at vocational schools. The students learn English and German as foreign languages with different intensity. In the theoretical part, the author presents the historical development of language teaching methods, the concept of visual literacy and the psychological foundations of learning with photographs. In the empirical part, the author presents the research consisting of pedagogical experiments with teacher and student photographs in language classes. Furthermore, the author evaluates the hypotheses and summarizes the results.
Secondary keywords: magistrska dela;poklicno usmerjeno učenje;vizualna pismenost;master theses;vocational-oriented learning;visual literacy;Učenje in poučevanje;Angleščina;Nemščina;Učila in učni pripomočki;Fotografija;Poklicne šole;Univerzitetna in visokošolska dela;
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Oddelek za germanistiko
Pages: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XVIII, 84 str.))
ID: 26521927