Gregor Torkar (Author)

Abstract

V prispevku utemeljujem pomen aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja za razvoj kompetenc, potrebnih za transformacijo družbe v trajnostno. Podrobneje poudarim pomen ekološke pismenosti in pravilnega razumevanja pojma trajnost. Če želimo otrokom ponuditi možnost obstoja v okolju, jim moramo omogočiti razvoj odnosa do lastnega okolja in aktivno oblikovanje prihodnosti, ki bo imela več smisla in trajnosti, kot ga premore današnji svet. Aktivno učenje in poučevanje omogočata, da učenec s svojo lastno mentalno aktivnostjo razvija spretnosti kritičnega mišljenja in išče ustvarjalne rešitve. Tako učenci lažje sprejemajo in celoviteje razumejo kontekst, v katerem živimo, in aktivno iščejo rešitve na kompleksne izzive današnjega časa.

Keywords

aktivno učenje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.17 - Independent Professional Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
UDC: 502/504:37
COBISS: 10142281 Link will open in a new window
Parent publication: Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
Views: 1633
Downloads: 312
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: ecology;literacy;teaching;learning;ekologija;pismenost;pouk;učenje;
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. 153-161
ID: 8678437
Recommended works:
, no subtitle data available
, uvodna panelna okrogla miza z vabljenimi govorci, konferenca, Brdo pri Kranju, 6. april 2016
, responsible and sustainable living