Povzetek
V prispevku utemeljujem pomen aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja za razvoj kompetenc, potrebnih za transformacijo družbe v trajnostno. Podrobneje poudarim pomen ekološke pismenosti in pravilnega razumevanja pojma trajnost. Če želimo otrokom ponuditi možnost obstoja v okolju, jim moramo omogočiti razvoj odnosa do lastnega okolja in aktivno oblikovanje prihodnosti, ki bo imela več smisla in trajnosti, kot ga premore današnji svet. Aktivno učenje in poučevanje omogočata, da učenec s svojo lastno mentalno aktivnostjo razvija spretnosti kritičnega mišljenja in išče ustvarjalne rešitve. Tako učenci lažje sprejemajo in celoviteje razumejo kontekst, v katerem živimo, in aktivno iščejo rešitve na kompleksne izzive današnjega časa.
Ključne besede
aktivno učenje;
Podatki
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarne ključne besede: |
ecology;literacy;teaching;learning;ekologija;pismenost;pouk;učenje; |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo ni kategorizirano |
Strani: |
Str. 153-161 |
ID: |
8678437 |