Abstract

Marketing

Keywords

marketing;trženje;učbeniki;ZDA;tržni mehanizem;procesi;potrošnik;vedenje;vrednotenje;behaviorizem;vodenje;poslovna strategija;vzorčenje;tržno planiranje;spremembe;poslovno okolje;odgovornost;mednarodno trženje;globalizacija;svetovna trgovina;trg;segmentacija;cilj;pozicioniranje;kupci;interakcije;elektronsko poslovanje;informacije;novi proizvodi;storitve;blagovne znamke;cene;stroški;finančna analiza;prodaja;pospeševanje prodaje;verige;logistika;prodaja na drobno;ekonomska propaganda;oglaševanje;promocija;odnosi z javnostjo;osebna prodaja;Marketing;Učbeniki za visoke šole;Marketinški procesi;Ciljno vodenje;Združene države Amerike;Finančni vidik;Prodajni kanali;Tržna miselnost;Zadovoljevanje;Tržno komuniciranje;Direktna prodaja;Cene;Objekti;Zniževanje stroškov;

Data

Language: English
Year of publishing:
Typology: 0 - Not set
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
Publisher: Irwin/McGraw-Hill
UDC: 339.138(075.8):65.012.2/.4
COBISS: 5384732 Link will open in a new window
ISBN: 0-07-234651-5
Views: 722
Downloads: 26
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Marketing;Učbeniki za visoke šole;Potrošniki;Združene države Amerike;Marketinška strategija;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Higher education textbook
Pages: XXXII, 736 str.
ID: 8716909
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available