Philip Kotler (Author), Veronica Wong (Author), John A. Saunders (Author), Gary M. Armstrong (Author)

Abstract

Principles of marketing

Keywords

marketing;management;strateško planiranje;strategija trženja;marketinški splet;marketing mix;povpraševanje;trženje;spremembe;družba;potrošnik;poslovna etika;poslovno okolje;psihologija potrošnika;cilj;trg;segmentacija;pozicioniranje;konkurenčnost;prednost;globalizacija;tržne raziskave;kupci;vedenje;proizvodi;storitve;novi proizvodi;življenjski cikel;cene;promocija;elektronsko trženje;elektronsko poslovanje;distribucija;ekonomska propaganda;oglaševanje;mednarodno trženje;Marketing;Učbeniki za visoke šole;Marketinška strategija;Marketinški procesi;Tržna miselnost;Potrošniški interesi;

Data

Language: English
Year of publishing:
Typology: 0 - Not set
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
Publisher: Pearson Education
UDC: 339.138(075.8)
COBISS: 8039452 Link will open in a new window
ISBN: 0-273-68456-6
Views: 1366
Downloads: 84
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Marketing;Business-to-Business companies;Učbeniki za visoke šole;Management;Trženjski splet;Mednarodni marketing;Globalna strategija;Računalniška doba;Marketing, direktni;Prodajne tehnike;Strategija;Tržno komuniciranje;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Higher education textbook
Pages: XXXIV, 954 str.
ID: 8720107
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available