Povzetek

Tom Are Trippestad, Anja Swennen and Tobias Werler (Eds.), The Struggle for Teacher Education. International Perspectives on Governance and Reforms ...

Ključne besede

ocene in poročila;ǂThe ǂStruggle for Teacher Education;učitelji;izobraževanje učiteljev;strokovna usposobljenost;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: University of Ljubljana, Faculty of Education
UDK: 37.011.3-051(049.3)
COBISS: 12040265 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 1629
Št. prenosov: 241
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: ocene in poročila;The Struggle for Teacher Education;učitelji;izobraževanje učiteljev;strokovna usposobljenost;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 139-142
Letnik: ǂVol. ǂ8
Zvezek: ǂno. ǂ2
Čas izdaje: 2018
DOI: 10.26529/cepsj.548
ID: 10944829