| Jezik: | Angleški jezik | 
|---|---|
| Leto izida: | 2018 | 
| Tipologija: | 1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika | 
| Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta | 
| Založnik: | University of Ljubljana, Faculty of Education | 
| UDK: | 37.011.3-051(049.3) | 
| COBISS: | 
                
                    11962953
                     
                
             | 
        
| ISSN: | 1855-9719 | 
| Matična publikacija: | CEPS journal | 
| Št. ogledov: | 1668 | 
| Št. prenosov: | 238 | 
| Ocena: | 0 (0 glasov) | 
| Metapodatki: | 
                 | 
        
| Sekundarni jezik: | Slovenski jezik | 
|---|---|
| Sekundarne ključne besede: | ocene in poročila;Messner;Elgrid: Teacher Education for Multilingual and Multicultural Settings;izobraževanje učiteljev;strokovna usposobljenost; | 
| Vrsta datoteke: | application/pdf | 
| Vrsta dela (COBISS): | Članek v reviji | 
| Strani: | str. 211-216 | 
| Letnik: | ǂVol. ǂ8 | 
| Zvezek: | ǂno. ǂ1 | 
| Čas izdaje: | 2018 | 
| DOI: | 10.26529/cepsj.497 | 
| ID: | 10925529 |