magistrsko delo
Jana Štokelj (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Dejavniki porabnikove vključenosti v blagovne znamke na družbenih omrežjih

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;potrošnik;socialne mreže;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Štokelj]
UDK: 339.139
COBISS: 24602854 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 387
Št. prenosov: 47
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂantecedents of consumer engagement with brands on social networks
Sekundarne ključne besede: marketing;brands;consumer;social network;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 56, 14 str.
ID: 10976704