magistrsko delo
Anja Premrn (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Vpliv identifikacije s skupnostjo blagovne znamke na ustno izročilo

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;virtualna organizacija;identiteta podjetja;image;socialne mreže;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Premrn]
UDK: 339.138
COBISS: 23593190 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 641
Št. prenosov: 171
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂinfluence of identification with brand community on word of mouth
Sekundarne ključne besede: marketing;brands;virtual organization;corporate identity;image;social network;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 52, 17 str.
ID: 9607923