magistrsko delo
Lara Lovše (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Analiza umeščanja blagovnih znamk v medije množične komunikacije v filme in televizijske serije

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;oglaševanje;poslovno komuniciranje;film;etika;psihologija;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Lovše]
UDK: 659.1
COBISS: 25381606 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 397
Št. prenosov: 76
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of product placement in mass communication media in films and television shows
Sekundarne ključne besede: marketing;brands;advertising;business communication;film;ethics;psychology;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 67, 30 str.
ID: 11405143