vloga porabnikove potrebe po edinstvenosti in vloga porabniških stereotipov
Živa Kolbl (Avtor), Selma Saračević (Avtor)

Povzetek

Odnos med porabniki in blagovnimi znamkami je pomembno raziskovalno področje v trženju. Ugotovitev, da porabniki z blagovnimi znamkami tkemo odnose, podobne medčloveškim, je spremenila tok raziskovanja v trženju, ki se od takrat usmerja tudi v proučevanje odnosov med porabniki in blagovnimi znamkami. Na osnovi porabnikove potrebe po edinstvenosti in modela stereotipov iz socialne psihologije ugotavljamo, kako porabnikova potreba po edinstvenosti in njegovi stereotipi o tipičnih uporabnikih blagovne znamke vplivajo na njegovo identifikacijo z blagovno znamko. Ugotovitve raziskave, ki v središče postavlja porabnikove najljubše blagovne znamke, kažejo, da je za identifikacijo porabnika z blagovno znamko z vidika edinstvenosti pomembna drugačnost blagovne znamke, z vidika stereotipov pa kompetentnost tipičnih uporabnikov blagovne znamke. Na podlagi raziskave predstavljamo smernice za skrbnike blagovnih znamk, ki želijo s porabniki stkati močne vezi na podlagi identifikacije.

Ključne besede

trženje;potrošnik;blagovne znamke;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
UDK: 339.138
COBISS: 67765763 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1580-0466
Št. ogledov: 350
Št. prenosov: 32
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Consumer brand identification
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer;brands;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 93-109, 211
Letnik: ǂVol. ǂ22
Zvezek: ǂiss. ǂ4, pos. št.
Čas izdaje: 2020
ID: 13103399
Priporočena dela:
, vloga porabnikove potrebe po edinstvenosti in vloga porabniških stereotipov
, ǂthe ǂcase of Mayamaya brand