Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2021 |
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: | UL EF - Ekonomska fakulteta |
Založnik: | [A. Petrovska] |
UDK: | 366 |
COBISS: | 85738499 |
Št. ogledov: | 278 |
Št. prenosov: | 17 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Uporaba igrifikacije za zviševanje zavzetosti strank: primer blagovne znamke Mayamaya |
Sekundarne ključne besede: | informatika;informacijska tehnologija;trženje;potrošnik;blagovne znamke;primeri;case study; |
Vrsta dela (COBISS): | Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: | Univ. Ljubljana, Ekonomska fak. |
Strani: | V, 49, 2 str. |
ID: | 13815217 |