doktorska disertacija
Tina Čok (Avtor), Mateja Petrovčič (Mentor), Silva Bratož (Komentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

medjezikovno zavedanje;učenje in poučevanje standardne kitajščine kot tujega jezika;tujejezikovno učenje in poučevanje;slovnični vid;leksikalni vid;kognitivno jezikoslovje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [T. Čok]
UDK: 81'243:37(043.3)
COBISS: 1541668292 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1564
Št. prenosov: 72
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: cross-language awareness;learning and teaching Chinese as a foreign language;foreign language learning and teaching;verbal aspect;actionality;cognitive linguistics;
Vrsta dela (COBISS): Doktorsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [13] f., 206 str.
ID: 15129350