Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2022 |
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: | UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko |
Založnik: | [J. Prodanov] |
UDK: | 004.8(043.2) |
COBISS: | 121644803 |
Št. ogledov: | 13 |
Št. prenosov: | 7 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Pregled metod umetne inteligence v video igrah |
Sekundarni povzetek: | V diplomski nalogi bodo predstavljeni različni načini uporabe umetne inteligence v računalniških igrah s poudarkom na orodju, ki uporablja globoko spodbujevano učenje. Poglobili se bomo v zajčjo luknjo, ki je umetna inteligenca iger in poskušali razumeti leta raziskav. Celotne zgodovine umetne inteligence iger ne bomo zajeli, vendar bo dovolj da ugotovimo kaj pomeni. |
Sekundarne ključne besede: | globoko spodbujevano učenje;pristopi;treniranje;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;Videoigre;Umetna inteligenca;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): | Diplomsko delo/naloga |
Študijski program: | 1000470 |
Konec prepovedi (OpenAIRE): | 1970-01-01 |
Komentar na gradivo: | Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko |
Strani: | 46 str. |
ID: | 16448521 |