master's thesis
Marija Cvetanovska (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor), Maja Makovec Brenčič (Član komisije za zagovor), Živa Kolbl (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;cosmetics;market;social networks;advertising;internet;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Cvetanovska]
UDK: 339.5
COBISS: 163834371 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 5
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vpliv recenzij izdelkov na družbenih omrežjih na mednarodni trg kozmetike
Sekundarne ključne besede: trženje;kozmetika;trg;družbena omrežja;oglaševanje;internet;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 60, 11 str.
ID: 22102969