master's thesis
Petja Oplotnik (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Polona Domadenik (Član komisije za zagovor), Barbara Čater (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Consumer-brand relationship in direct-to-consumer business model

Ključne besede

marketing;direct marketing;brands;consumer;busness model;business communication;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [P. Oplotnik]
UDK: 339.138
COBISS: 183607043 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 29
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Razmerje znamka-potrošnik v poslovnem modelu neposredne prodaje potrošniku
Sekundarne ključne besede: trženje;direktno trženje;blagovne znamke;potrošnik;poslovni model;poslovno komuniciranje;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 51, 32 str.
ID: 23195845