Magisterarbeit
Povzetek
V globaliziranem svetu, kjer je komunikacija ključnega pomena, to magistrsko delo raziskuje uporabo fotografije kot didaktičnega sredstva pri poklicno usmerjenem učenju tujih jezikov, predvsem angleščine in nemščine. Fotografija služi kot most med teoretičnimi jezikovnimi pravili in čustvenimi izkušnjami dijakov, saj lahko ne le obogati, temveč tudi temeljito preoblikuje pouk. V teoretičnem delu so predstavljene zgodovinske metode poučevanja, koncept vizualne pismenosti in psihološki temelji učenja s fotografijami, v empiričnem delu pa raziskava s pedagoškimi pol-eksperimenti ter ovrednotenje hipotez in rezultatov.
Ključne besede
angleščina;fotografija;nemščina;poklicno usmerjeno učenje;vizualna
pismenost;
Podatki
| Leto izida: |
2025 |
| Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
| Organizacija: |
UM FF - Filozofska fakulteta |
| Založnik: |
[M. Klobasa] |
| UDK: |
373.5:77(043.2) |
| COBISS: |
241989891
|
| Št. ogledov: |
0 |
| Št. prenosov: |
4 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
| Sekundarni naslov: |
Fotografija kot obetavno didaktično sredstvo pri poklicno usmerjenem učenju tujih jezikov (nemščine in angleščine) |
| Sekundarni povzetek: |
This master's thesis investigates the use of photography as a didactic tool in vocationally oriented foreign language learning (German and English) at vocational schools. The students learn English and German as foreign languages with different intensity. In the theoretical part, the author presents the historical development of language teaching methods, the concept of visual literacy and the psychological foundations of learning with photographs. In the empirical part, the author presents the research consisting of pedagogical experiments with teacher and student photographs in language classes. Furthermore, the author evaluates the hypotheses and summarizes the results. |
| Sekundarne ključne besede: |
magistrska dela;poklicno usmerjeno učenje;vizualna pismenost;master theses;vocational-oriented learning;visual literacy;Učenje in poučevanje;Angleščina;Nemščina;Učila in učni pripomočki;Fotografija;Poklicne šole;Univerzitetna in visokošolska dela; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Oddelek za germanistiko |
| Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XVIII, 84 str.)) |
| ID: |
26521927 |