Gregor Torkar (Avtor)

Povzetek

V prispevku utemeljujem pomen aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja za razvoj kompetenc, potrebnih za transformacijo družbe v trajnostno. Podrobneje poudarim pomen ekološke pismenosti in pravilnega razumevanja pojma trajnost. Če želimo otrokom ponuditi možnost obstoja v okolju, jim moramo omogočiti razvoj odnosa do lastnega okolja in aktivno oblikovanje prihodnosti, ki bo imela več smisla in trajnosti, kot ga premore današnji svet. Aktivno učenje in poučevanje omogočata, da učenec s svojo lastno mentalno aktivnostjo razvija spretnosti kritičnega mišljenja in išče ustvarjalne rešitve. Tako učenci lažje sprejemajo in celoviteje razumejo kontekst, v katerem živimo, in aktivno iščejo rešitve na kompleksne izzive današnjega časa.

Ključne besede

aktivno učenje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 502/504:37
COBISS: 10142281 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
Št. ogledov: 1633
Št. prenosov: 312
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: ecology;literacy;teaching;learning;ekologija;pismenost;pouk;učenje;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 153-161
ID: 8678437
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, uvodna panelna okrogla miza z vabljenimi govorci, konferenca, Brdo pri Kranju, 6. april 2016
, responsible and sustainable living