diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
Rok Nemec (Avtor), Polona Šprajc (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga opisuje raziskavo trga za uvedbo novega izdelka na tržišče. V teoretičnem delu smo predstavili pomembna poglavja, kot so trženje, raziskava trga, tržno komuniciranje, uvajanje novega izdelka na trg ter življenjski ciklus novega izdelka. V praktičnem delu smo na kratko predstavili podjetje in njegov novi izdelek ter izvedli tržno raziskavo, v kateri je sodelovalo 80 anketirancev. Z anketnim vprašalnikom smo pridobili podatke, ki so nam omogočili analizo. Analiza nam je pomagala začrtati smernice in predloge, ki smo jih zapisali v zaključku. To so predvsem smernice glede tržnih kanalov, predlaganih sprememb na izdelku ter določanja cen.

Ključne besede

trženje;tržna raziskava;poročni konfeti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [R. Nemec]
UDK: 339.138
COBISS: 7252243 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2100
Št. prenosov: 235
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MARKET RESEARCH FOR INTRODUCTION OF NEW PRODUCT AT TENVIP COMPANY
Sekundarni povzetek: The thesis describes a market study for the introduction of a new product on the market. In the theoretical part we present the important chapters such as marketing, market research, marketing communications, the introduction of a new product on the market and life cycle of it. In the practical part, we briefly introduce the company and their new product, and conducted a market survey which included 80 respondents. The questionnaire data were obtained, which allowed us to analyze. The analysis has helped us to outline guidelines and suggestions, which we wrote in the conclusion. These include guidance on the marketing channel, the proposed changes on the product and pricing.
Sekundarne ključne besede: Marketing;market research;wedding confetti;marketing communication;new product.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 49 f.
ID: 8727219
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management delovnih sistemovv