diplomsko delo
Povzetek
V računalniški animaciji večkrat želimo upodobiti naravne pojave, kot so oblaki, ogenj, eksplozije in podobno. Za izvedbo tega lahko uporabimo različne metode, ena izmed njih je uporaba sistema delcev. V tem diplomskem delu smo predstavili brezplačno odprtokodno aplikacijo, za izdelavo animacij s sistemi delcev ter njihovo uporabo z odprtokodnim ogrodjem LibGDX. V delu na kratko opišemo delovanje sistemov delcev ter ogrodje LibGDX.
Ključne besede
sistem delcev;LibGDX;igralni pogon;knjižnica;računalniške igre;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2014 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[M. Ribič] |
UDK: |
004.4ʼ275:004.928(043.2) |
COBISS: |
18469910
|
Št. ogledov: |
1204 |
Št. prenosov: |
164 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
PRESENTATION OF A PARTICLE SYSTEM IN THE LIBGDX FRAMEWORK |
Sekundarni povzetek: |
On plenty occasions in computer animation we want to simulate natural phenomena such as clouds, rain drops, fire, explosions etc. For realization, we can use different procedures, one of them is by using particle systems. In this thesis we introduced free open-source application for creating animations with particle systems, and their usage with LibGDX open-source framework. In the thesis we also briefly describe particle systems, and LibGDX framework |
Sekundarne ključne besede: |
Android;AndEngine;game engine;library;Java; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije |
Strani: |
IX, 44 f. |
ID: |
8730843 |