magistrsko delo
Nina Dolinšek (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Vedenje porabnikov blagovnih znamk na družbenem omrežju Facebook

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;vedenje potrošnikov;elektronsko trženje;socialne mreže;poslovno komuniciranje;raziskave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Dolinšek]
UDK: 339.13
COBISS: 22435046 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1643
Št. prenosov: 144
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Brand related consumer behavior on Facebook
Sekundarne ključne besede: marketing;trademarks;consumer behaviour;electronic marketing;social network;business communication;research;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 95, 6 str.
ID: 8758050
Priporočena dela:
, primerjava regionalne in globalne blagovne znamke
, insights on the role of brand typicality and utilitarian/hedonic nature in enhancing stereotype content transfer