diplomsko delo
Povzetek
Cilj dela je analiza uspešnosti slabovidne predšolske deklice na področju jezika, matematike in gibanja po Kurikulu.
Uspešnost deklice je preverjena s testom, ki je bil avtorsko sestavljen. Test je vseboval tri področja, znotraj teh področij pa je bilo pet vsebinskih sklopov. Testiranih je bilo 15 otrok in deklica Klara z motnjo vida. Ostali otroci nimajo motenj.
Klarini rezultati so primerjani z rezultati ostalih otrok in ugotovitve kažejo, da se Klara na področju gibanja pomembno razlikuje od svojih vrstnikov. Klara je najbolj uspešna na področju jezika, manj pa na področju gibanja in matematike.
Klara se statistično pomembno ne razlikuje od svojih vrstnikov, le na področju gibanja bi bilo treba delati več, seveda z dodatno strokovno pomočjo.
Ključne besede
kurikul za vrtce;slepota;slabovidnost;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Peklaj] |
UDK: |
373.2.016-056.262(043.2) |
COBISS: |
10672201
|
Št. ogledov: |
903 |
Št. prenosov: |
164 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Achievements of a blind girl in three areas of the kindergarten curriculum |
Sekundarni povzetek: |
The purpose of the research was to analyse the success of a visually impaired preschool girl in three areas of the curriculum, namely language, mathematics and movement.
Her success was assessed with a specifically designed test. It covered three areas, each of them divided into five sections. A total of 15 children and the visually impaired girl named Klara were tested. Other children had no disorders.
After comparing Klara's results with the results of other children, the findings show that her motor abilities are significantly different. She performed best in the area of language and struggled more with movement and mathematics.
Klara's results are not statistically significantly different from those of her peers. However, more attention should be devoted to movement with professional assistance. |
Sekundarne ključne besede: |
pre-school child;blind;curriculum;predšolski otrok;slepi;kurikulum; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja |
Strani: |
46 str. |
ID: |
8889974 |