diplomsko delo
Maruša Peklaj (Avtor), Stanislav Košir (Mentor)

Povzetek

Cilj dela je analiza uspešnosti slabovidne predšolske deklice na področju jezika, matematike in gibanja po Kurikulu. Uspešnost deklice je preverjena s testom, ki je bil avtorsko sestavljen. Test je vseboval tri področja, znotraj teh področij pa je bilo pet vsebinskih sklopov. Testiranih je bilo 15 otrok in deklica Klara z motnjo vida. Ostali otroci nimajo motenj. Klarini rezultati so primerjani z rezultati ostalih otrok in ugotovitve kažejo, da se Klara na področju gibanja pomembno razlikuje od svojih vrstnikov. Klara je najbolj uspešna na področju jezika, manj pa na področju gibanja in matematike. Klara se statistično pomembno ne razlikuje od svojih vrstnikov, le na področju gibanja bi bilo treba delati več, seveda z dodatno strokovno pomočjo.

Ključne besede

kurikul za vrtce;slepota;slabovidnost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Peklaj]
UDK: 373.2.016-056.262(043.2)
COBISS: 10672201 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 903
Št. prenosov: 164
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Achievements of a blind girl in three areas of the kindergarten curriculum
Sekundarni povzetek: The purpose of the research was to analyse the success of a visually impaired preschool girl in three areas of the curriculum, namely language, mathematics and movement. Her success was assessed with a specifically designed test. It covered three areas, each of them divided into five sections. A total of 15 children and the visually impaired girl named Klara were tested. Other children had no disorders. After comparing Klara's results with the results of other children, the findings show that her motor abilities are significantly different. She performed best in the area of language and struggled more with movement and mathematics. Klara's results are not statistically significantly different from those of her peers. However, more attention should be devoted to movement with professional assistance.
Sekundarne ključne besede: pre-school child;blind;curriculum;predšolski otrok;slepi;kurikulum;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 46 str.
ID: 8889974