magistrsko delo
Bogdan Dular (Avtor), Matevž Rašković (Mentor)

Povzetek

Izzivi trženjske strategije blagovne znamke Lisca na nemškem trgu

Ključne besede

Nemčija;Slovenija;tekstilno podjetje;Lisca;poslovanje podjetja;zunanja trgovina;blagovne znamke;trg;strategija trženja;poslovno komuniciranje;konkurenčne prednosti;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [B. Dular]
UDK: 339.138
COBISS: 22911206 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 799
Št. prenosov: 161
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Marketing strategy challenges for the brand Lisca in the German market
Sekundarne ključne besede: Germany;Slovenia;tekstilno podjetje;Lisca;company performance;foreign trade;trademarks;market;marketing strategy;business communication;competitive advantage;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 60 str.
ID: 9125093