diplomsko delo

Povzetek

V diplomskem delu smo preučevali vlogo informacijske tehnologije na področju internega marketinga. V teoretičnem delu smo preučili koncept in filozofijo internega marketinga, konvencionalne in sodobne paradigme ter cilje in dejavnosti internega marketinga. V praktičnem delu diplomske naloge smo obravnavali Skupino stroka.si, podjetje Stroka produkt, d. o. o., ki je specializirano za hitre in učinkovite informacijske (IT) rešitve za organizacije in ki vse svoje rešitve, ki jih ponuja na trgu, najprej implementira pri sebi. Predstavili smo, katera informacijska orodja so implementirali v internem marketingu, kakšne so osnovne funkcionalnosti teh orodij in kakšno dodano vrednost so prinesle podjetju. Med prikazi dejanske uporabe orodij v praksi smo ugotovili, kakšno vlogo ima informacijska tehnologija pri izvajanju dejavnosti internega marketinga. Prišli smo do sklepa, da ima informacijska tehnologija pomembno vlogo pri vzpostavljanju, ohranjanju, nadgrajevanju in vzdrževanju dolgoročnih odnosov med zaposlenimi in podjetjem, se pa moramo zavedati, da je temelj marketinških odnosov zaupanje, do katerega pa lahko pridemo le ob popolnem spoštovanju pravil recipročnosti in hkratni menjavi notranjih in zunanjih vrednosti.

Ključne besede

marketing;interni marketing;zaposleni;medosebni odnosi;informacijska tehnologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Prijatelj]
UDK: 339.138:004(043.2)
COBISS: 12424988 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 781
Št. prenosov: 45
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of information technology in internal marketing in the company Stroka Produkt, d.o.o.
Sekundarni povzetek: The graduation thesis examines the role of information technology in the field of internet marketing. The theoretical part examines the concept and philosophy of internet marketing, conventional and modern paradigms as well as the goals and activities of internet marketing. The practical part of the thesis examines the group Skupina Stroka.si, the company Stroka produkt LTD, which specialises in fast and effective IT solutions for organisations and implements all its solutions which it offers on the market in its own company first. It presents which informational tools they implemented in internet marketing, the basic functions of these tools and what added value they brought the company. During presentations of the actual use of the tools in practise we found what role information technology has in implementing the activities of internet marketing. The thesis reaches the conclusion that informational technology has an important role in setting up, maintaining, upgrading and preserving long-term relationships between employees and the company; we have to be aware that the basis of marketing relationships is trust which can be reached only through completely respecting the rules of reciprocity and at the same time exchanging internal and external values.
Sekundarne ključne besede: informational technology;internal marketing;relationships;employees;company;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III, 37 str.
ID: 9137630
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management delovnih sistemov
, magistrsko delo Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, diplomska naloga