diplomsko delo
Matjaž Rek (Avtor), Matjaž Iršič (Mentor)

Povzetek

V Skupini stroka.si smo se odločili za razvoj in uvedbo novega izdelka oziroma aplikacije Mini CRM. Ključni dejavnik za odločitev o lastnem razvoju je, da imajo obstoječe rešitve bistveno preveč funkcij. Aplikacija je namenjena malim in srednje velikim podjetjem in pokriva večino (70 %) njihovih zahtev. Aplikacija je sestavljena iz naslednjih funkcij: prodajni odnosi s stranko, urejena baza strank, evidenca prodajnih priložnosti, definiranje opravil in zadolžitev, odložišče za spremno dokumentacijo, odlični filtri za iskanje in prikaz željene prodajne vsebine, ki je pripravljena na izvoz in analizo. Prednost uporabe CRM-aplikacije je torej v tem, da lahko na nivoju posameznega podjetja takoj vidimo celotno zgodovino prodajnih priložnosti ter morebitnih reklamacijskih zahtevkov. S pomočjo tega orodja imamo vse pomembne informacije o podjetju oziroma stranki na enem mestu in v preglednem stanju. Izhodišče oziroma cilji diplomske naloge so bili: teoretični prikaz razvoja in uvajanja novih izdelkov oziroma storitev na trg ter prikaz s tem povezane problematike, prikaz organizacije in vodenja razvoja novega izdelka ter predstavitev konkretnega primera razvoja izdelka oziroma aplikacije Mini CRM. Skupina stroka.si je izredno razvojno usmerjeno podjetje, kar pomeni, da v sam razvoj vlaga velik delež ustvarjenih denarnih sredstev. Razvoj novih izdelkov in storitev je torej strateška usmeritev podjetja. Razvijanje in uvajanje novih izdelkov oziroma storitev pa je lahko za podjetja tudi zelo tvegano. V današnjih časih si je težko privoščiti dovolj denarnih sredstev, ki bi lahko bila namenjena samo razvijanju novih izdelkov. Zaradi vedno krajše življenjske dobe pa so seveda novi izdelki nujni za sam obstoj podjetij.

Ključne besede

razvoj;novi proizvodi;izdelki;CRM;podjetje;uvajanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Rek]
UDK: 658.624
COBISS: 12051228 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1500
Št. prenosov: 121
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development and introduction of new product "Mini CRM" within the company Stroka produkt d. o. o.
Sekundarni povzetek: In the Group stroka.si we decided to develop and introduce new product, application Mini CRM. A key factor to decide for our own development is that the existing solutions have too many functionalities. The application is intended for small and medium-sized enterprises and covers the majority (70%) of their requirements. The applications consist exclusively of the following functions: sales relationship with the client, regulated customer base, records of sales opportunities, defining tasks and assignments, the clipboard for supporting documentation, excellent search and display filters for the desired selling content that is ready to be exported and analysed. The advantage of using CRM application is therefore being able at the level of individual companies to see immediately the entire history of sales opportunities and potential claims. With the help of this tool, we have all the important information about the company or the customer in one place and in a transparent state. Starting point and objectives of the diploma paper were theoretical presentation of development and introduction of new products and/or services on the market and see the related issues, presentation of the organization and management of new product development and presentation of a concrete example of product development, application Mini CRM. Group stroka.si is an extremely development-oriented company, which means that there is invested a large proportion of financial resources in development. Development of new products and services is therefore a strategic orientation of the company. The development and introduction of new products or services can also be very risky for the company. Nowadays it is difficult to afford enough financial resources intended only for developing new products. Due to the shorter life expectancy, of course, new products are essential for the very existence of the companies.
Sekundarne ključne besede: development;introduction;new product;solution;services;CRM;CRM Mini.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III f., 39 str.
ID: 8751657