diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo z naslovom Vloga koordinacije in ravnotežja pri baletu sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so podrobneje predstavljeni teorija baleta, motorika otroka, koordinacija in ravnotežje. Namen empiričnega dela je bil ugotoviti, kakšno vlogo imata koordinacija in ravnotežje pri baletu. Cilj naloge pa je bil s pomočjo motoričnih testov ugotoviti, ali se otroci, ki se ukvarjajo z baletom, v koordinaciji in ravnotežju razlikujejo od otrok, ki se z baletom ne ukvarjajo. Pri testiranju je sodelovalo 40 otrok. Od teh se jih je 24 ukvarjalo z baletom, 16 pa ne. Stari so bili od 6 do7 let in so obiskovali prvi razred osnovne šole. Z analizo rezultatov motoričnih testov smo ugotovili, da med otroki, ki se ukvarjajo z baletom, in tistimi, ki se z baletom ne ukvarjajo, v testih koordinacije ni statistično značilne razlike, v testih ravnotežja pa statistično značilna razlika obstaja. Ugotovili smo tudi, da imajo otroci, ki se ukvarjajo z baletom, v primerjavi z otroki, ki se z baletom ne ukvarjajo, slabše razvito koordinacijo, bolj pa imajo razvito ravnotežje.
Ključne besede
balet;koordinacija;ravnotežje;motorični razvoj;motorične sposobnosti;motorika;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[T. Korenjak] |
UDK: |
373.2:796.01(043.2) |
COBISS: |
22401800
|
Št. ogledov: |
1067 |
Št. prenosov: |
180 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The role of coordination and balance at ballet |
Sekundarni povzetek: |
My degree paper The role of coordination and balance at ballet consists of theoretical and empirical part. The theory of ballet, the motoric functions of a child, the coordination and the balance are enlarged in the theoretical part. The purpose of the empirical part was to determine with the help of the motoric tests if the children who dance ballet are different from those who don't dance ballet. 40 children participated in the research. 24 of the children danced ballet, 16 didn't. The children were between 6 and 7 years old, they attended the first grade of primary school. With the analysis of the results of this research we found out there isn't a significant difference between the children in the coordination tests but there is a difference in the balance tests. We also found out that the coordination with the children who dance ballet is less developed, but their balance is more developed in comparison to children who don't dance ballet. |
Sekundarne ključne besede: |
ballet;coordination;balance;motoric progress;motoric abilities;theses;motoric functions; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
49 f., [5] f. pril. |
ID: |
9140250 |