magistrsko delo
Povzetek
POVZETEK
V sodobnih pogojih delovanja se morajo banke prilagajati nenehnim spremembam v okolju, če želijo zagotavljati svoj obstoj in dolgoročni razvoj. Managerji morajo zato svoje delovanje in vedenje prilagoditi novo nastalih razmeram in se preoblikovati iz vodij v celovite mentorje, vzornike in motivatorje svojih zaposlenim. Magistrska naloga obravnava vlogo managerjev pri uvajanju sprememb v izbrani banki. Rezultati sprememb so pomembno odvisni od vključenosti in sodelovanja vseh zaposlenih v njihovo izvajanje, še posebej managerjev. Hkrati pa zaposleni in tudi managerji še ne prepoznavajo v zadostni meri pomena in vloge sprememb za izboljšanje poslovanja banke in se tudi v zadostnem meri ne vključujejo v izvajanje sprememb. Takšno stanje odpira vprašanje, kako na razumevanje sprememb med managerji in strokovnimi delavci vplivajo številni – pogosto tudi nasprotujoči si dejavniki, kot so npr. strah pred spremembami, neustrezna informiranost, slaba informiranost ali kaj drugega. Raziskava je zato usmerjena na obravnavo pomena in vloge managerjev pri izvajanju sprememb, vloge komuniciranja managerjev banke za management sprememb in vloge managementskega komuniciranja v uvajanju sprememb.
Ključne besede
organizacija;spremembe;organizacijska kultura;management;manager;komuniciranje;banke;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[S. Jordan] |
UDK: |
005.7:336.71 |
COBISS: |
11318044
|
Št. ogledov: |
1492 |
Št. prenosov: |
370 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂrole of managers when introducing changes in the bank |
Sekundarni povzetek: |
ABSTRACT
In modern conditions of work, the banks have to adjust to continues changes in the environment, if they want to insure its existence and long-term development. Managers have to adjust their work and behaviour to new circumstances and change themselves from leaders to motivators for their employees. The master’s work discusses the role of the managers when introducing changes in the chosen bank. The results of the changes are importantly depending on participation and cooperation of all employees by the implementation, especially managers. At the same time, employees and managers do not recognize the importance and the role of changes to improve the business of the bank, and do not include themselves in the performance of the change sufficiently. Such a stage opens the question, how understanding of change between managers and employees is influenced by various – often contradictory factors as being afraid of changes, unsuitable information, bad information or something else. For this reason the research is orientated towards the meaning and role of introducing changes, the role of communication of the bank’s managers for the management of change and the role of management communication when introducing changes. |
Sekundarne ključne besede: |
organizational changes;change management;culture of management;formal communication;informal communication;introduction of changes;communication of management.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
65 str., 2 str. pril. |
Ključne besede (UDK): |
science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;organizational management (om);organizacijski menedžment (om);organizacija poslovanja;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;finance;finance;money;monetary system;banking;stock exchanges;denar;monetarni sistem;bančništvo;borzništvo; |
ID: |
1026853 |