doktorska disertacija

Povzetek

Analiza ravnanja odnosov z odjemalci - CRM (customer relationship management) kot oblika modernega trženja, konceptualni model ključnih dejavnikov uspeha CRM in empirična preverba

Ključne besede

trženje;odnosi s strankami;potrošnik;zadovoljstvo;lojalnost;modeli;informacijska tehnologija;kadri;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Verstovšek]
UDK: 339.138
COBISS: 18461926 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 674
Št. prenosov: 128
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂanalysis of customer relationship management as a form of modern marketing, a conceptual model of key success factors and an empirical evaluation
Sekundarne ključne besede: marketing;customer relationship;consumer;satisfaction;loyalty;models;information technology;personnel;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Doktorska disertacija
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fakulteta
Strani: VI, 218 str., 13 str. pril.
ID: 1029954