delo diplomskega projekta
Povzetek
Motivacija je pojem, ki ga srečujemo v vsakdanjem življenju. Zajema spodbujanje človeka, da opravi svoje delo kakovostno in dosledno. V vsakem podjetju je potrebno znati motivirati zaposlene, saj je ravno od njih odvisna uspešnost podjetja. Če bodo zaposleni dobro motivirani, bodo svoje delo opravljali z veseljem, kar bo podjetju prinašalo dobiček. V kolikor zaposleni niso zadovoljni, svoje nezadovoljstvo prenašajo na delo, kar si nihče od vodij v podjetju ne želi. Zato je zelo pomembno, da je vodstvo dovolj informirano o načinih motiviranja zaposlenih, da so le-ti zadovoljni s pogoji dela.
Cilj diplomskega projekta je ugotoviti motiviranost zaposlenih v eni izmed poslovalnic podjetja Spar Slovenija. Izbrali smo poslovalnico Interspar Qlandia Novo mesto. Analizirali smo tudi pomembnost motivacijskih dejavnikov, ki imajo vpliv na samo motivacijo prodajnega osebja.
V teoretičnem delu smo se osredotočili na motiviranost prodajnega osebja. Opisali smo pojem motivacija, kako z motivacijo vplivamo na zaposlene, katere motivacijske dejavnike poznamo in kateri tipi motivacije obstajajo. Ker smo se osredotočili na motivacijo prodajnega osebja, smo opisali tudi pojem prodaja, načrtovanje prodaje in njegov proces, organiziranost prodaje, kako zaposlujemo prodajalce ter vodenje in vedenje le-teh. Na kratko smo opisali tudi podjetje Spar Slovenija, kdaj je bilo ustanovljeno, kdo je ustanovitelj podjetja, katere so vrednote in vizija podjetja.
V empiričnem delu diplomskega projekta smo s pomočjo anketnega vprašalnika opravili analizo motiviranosti prodajnega osebja v poslovalnici Interspar Qlandia Novo mesto. Povprašali smo jih tudi, kako pomembni se jim zdijo določeni motivacijski dejavniki. Na koncu smo naredili analizo anketnega vprašalnika in jo grafično ter tabelarno prikazali.
Ključne besede
motivacija osebja;motiviranje;zaposleni;prodajno osebje;teorije;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[A. Račič] |
UDK: |
331.101.3:005.962 |
COBISS: |
12918300
|
Št. ogledov: |
1122 |
Št. prenosov: |
152 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Motivation of sales staff in Spar Slovenia |
Sekundarni povzetek: |
Motivation is the concept that we meet in everyday life. It is to encourage a person to do his job, quality and consistent. In every company, it is necessary to be able to motivate employees, because they depend on the success of the company. If employees are well motivated, they will be happy to work with them, which will bring profit to the company. If the employees are not satisfied, their dissatisfaction is transferred to work, which none of the managers of the companies wants. Therefore, it is very important that the management is sufficiently informed about how to motivate its employees, that they are only satisfied with the working conditions.
The aim of the diploma project is to determine the motivation of employees at one of Spar Slovenia's branches. We chose the Interspar Qlandia Novo mesto branch. We also analyzed the importance of motivation factors, which have an impact on the motivation of sales staff.
In the theoretical part, we focused on the motivation of sales personnel. We have described the concept of motivation, how motivation affects employees, whose motivational factors we know and what types of motivation exist. Because we focused on the motivation of sales personnel, we also described in the theoretical part the concept of sales, sales planning and its process, the organization of sales, how we employ vendors, and the management and behavior of these. We also briefly described Spar Slovenia, whose years were founded, who is the founder of the company, what are the values and vision of the company.
In the empirical part of the diploma project, we analyzed the motivation of sales staff at Interspar Qlandia Novo mesto, through a survey questionnaire. We also asked them, how important they find certain motivational factors. In the end, we analyzed the questionnaire and graphically and tabulated it. |
Sekundarne ključne besede: |
motivation;theory of motivation;sales staff; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega projekta/projektno delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
39 str., 2 f. pril. |
ID: |
10859698 |