diplomsko delo
Kaja Kvas (Avtor), Suzana Žilič Fišer (Mentor), Tina Tomažič (Komentor)

Povzetek

Cilj diplomskega dela je preučiti pogostost promocijskega umeščanja izdelkov na osnovi slovenskih in ameriških filmov. Izbrani vzorec filmov obsega takšne, ki vsebujejo prve primerke promocijskega umeščanja izdelkov in segajo v leto 1920, do novejših, ki segajo v leto 2017. V sklopu prikritega oglaševanja in promocijskega umeščanja izdelkov so preučeni in razloženi zakoni, ki na teh področjih veljajo v Sloveniji ter Združenih državah Amerike.

Ključne besede

filmi;oglaševanje;zakonodaja;promocije;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: K. Kvas
UDK: 659.148:778.534.4(043.2)
COBISS: 20926998 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 923
Št. prenosov: 173
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Product placement in film industry
Sekundarni povzetek: The aim of the thesis is to examine frequency of product placement contained in Slovenian and American movies. Movies contained in research include those from the early stages of product placement, starting with 1920, as well as new ones from year 2017. Regarding the law of advertising and product placement, acts valid in Slovenia and USA will be presented.
Sekundarne ključne besede: movies;advertising;laws;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: V, 41 str.
ID: 10862598
Priporočena dela:
, primer nanizanke Prijatelji
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov